22 nov. 2013

Mesaj spre trecut

Să ştii că îmi este dor de tine. Aş vrea să am ai tăi 15 ani. Din păcate timpul trece prea repede, aşa că o să încerc să-ţi scriu ceva.
   Ştiu că eşti îndrăgostită până peste cap de un băiat, bucură-te de tinereţea ta, dar nu-i lăsa pe alţii să te rănească. Ascultă părinţii şi nu te grăbi să creşti.
   Iubeşte-te şi  cultivă respect de sine. Copilăria e ca un fluture, a cărui viaţă este foarte scurtă. Ocupă-te cu ce îţi place, dans, pictură şi tot ce e frumos. Lucrurile utile te vor face o persoană echilibrată şi înţeleaptă. Nu lua decizii pripite, pentru că rănile dureroase sunt consecinţele greşelilor.  Nu permite unui bărbat să te jignească sau să-ţi fure tinereţea, e un preţ foarte mare.
   Dacă o să te grabeşti să creşti, viitorul o să-ţi aducă aminte de trecut şi vei tânji să schimbi multe, dar va fi imposibil. Te iubesc enorm şi nu vreau să suferi. Adolescenţa e o perioadă dificilă, nu fi încăpăţânată şi nu te certa cu părinţii, s-ar putea ca numai ei să-ţi fie prieteni adevăraţi şi căţelul pe care-l ai în curte. Ai grijă de tine, iar dacă nu vei avea, îţi voi întinde mâna.
  Acum stăm pe aceiaşi treaptă, îmi pare rău că nu ai avut un trecut ca în poveşti. Dar astăzi ştiu ce vreau, chiar dacă am pierdut cei mai frumoşi ani din viaţa mea pe lucruri fără valoare. Oamenii care ne lasă cicatrici în suflet, au rolul de a ne aminti că mai suntem vii, nu suntem doar o bucată de carne şi merităm de fapt mult mai mult.

  Când găsim răspunsurile, viaţa schimbă întrebările. http://www.youtube.com/watch?v=huhYZn2r-Mo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu