25 feb. 2014

Un gând pervers- pentru un suflet drac


   E uşor agresiv, cu rezerve compromiţătoare în mânecă. 
   Citeşte cărţi.
   Îşi alege cu grijă cărţile, ca nu cumva practica să-i fie pătată de eşecuri.  

  Adoră femeile şi jocurile. Nu-i place să piardă. Are atitudine, este inteligent şi foarte greu de manipulat. 
   M-a atras din prima clipă, nu m-aş fi gândit că îmi va contura formele corpului cu o singură privire. Are mulţi prieteni şi este invidiat pentru succesul său la femei. 

  Am căzut în plasă din prostie. E absurd să te trezeşti la răsărit lângă o persoană cu care faci doar sex. Îmi permite să adorm pe umăr şi savurăm împreună cafeaua de dimineaţă. Îi îmbrac tricourile... care îmi lasă pe corp ca amprentă- parfumul lui. 
   E plăcut chiar şi atunci când nu e bărbierit, i se accentuează sex appeal-ul.

   El niciodată nu se plânge de grijile vieţii, de parcă nici nu le-ar avea.

  Are lipici la femei uşoare de minte, dar le preferă pe cele puternice, care nu-şi lasă garda jos chiar şi atunci când sunt goale. 

  Niciodată nu oferă mai mult într-o relaţie decât sexul opus, pentru că ştie perfect că îşi va pune în pericol virilitatea. Îl ador când e alături de mine...

  Ce-l face pe un bărbat BUN la pat? – O femeie BUNĂ la pat!

  Niciodată nu ştii cu ce se termină jocul.  M-am îndrăgostit de un berbec.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu